soccer-fans-at-a-game-in-a-stadium

Lošimų bendrovės dabar sudaro daugiau nei pusę pagrindinių rėmėjų vakar startavusiame Anglijos Premier lygos sezone. Nepaisant to, kad praėjusį balandį klubai kolektyviai sutarė stabdyti su lošimais susijusią rėmimo veiklą rungtynių marškinėlių priekyje, masinis srautas neslūgsta. Oficialiai šis draudimas įsigalios tik 2025/2026 metų sezone.

Atrodo, kad artėjantis draudimas nedaro didelės įtakos dabartinei veiklai. Pastarosiomis savaitėmis „Aston Villa“, „Crystal Palace“ ir „Wolves“ taip pat sudarė panašius marškinėlių rėmimo sandorius su į Azijos rinką orientuotais prekių ženklais. Komandoms vis dar bus leidžiama bendradarbiauti su lošimų operatoriais kitais būdais, pavyzdžiui, turint oficialias partnerystes ir reklamuojant jų prekių ženklus stadione ar treniruočių aprangose.

KomandaPagr. rungtynių marškinelių vietaSritis
ArsenalEmiratesOro linijos
Aston VillaLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
AFC BournemouthLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
BrentfordLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
BrightonAmerican ExpressMokėjimo kortelių paslaugos
Chelsea
Crystal PalaceLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
EvertonLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
FulhamLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
Ipswich+–=÷× TourEd Sheeran
LeicesterLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
LiverpoolStandart CharteredBankas
Manchester CityEtihad AirwaysOro linijos
Manchester UnitedSnapdragonIšmaniosios technologijos
Newcastle UnitedSelaRenginiai
Nottingham ForestLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
SouthamptonLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
Tottenham HotspurAIADraudimo ir finansų paslaugos
West Ham UnitedLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai
WolvesLietuvoje licencijos neturinti bendrovėAzartiniai lošimai

„Chelsea“ klubas iki šiol neturi pagrindinio rėmėjo savo marškinėliams, todėl komanda į aikštę bent jau pirmajame ture žengs su „švariais” marškinėliais. Tai itin neįprastas vaizdas aukščiausios klasės futbole, kur ekipų rungtynių apranga dažniausiai yra išmarginti prekės ženklų logotipais. Nepaisant to, kad kiti klubai jau sudarė rėmimo sandorius, „mėlynieji“ renkasi naują partnerį. Smalsu, ar labiau atsižvelgiant į prekės ženklo vertybes bei ilgalaikę klubo strategiją, ar tiesiog bandant išsiderėti geriausias įmanomas sąlygas.

Kitas paminėjimo vertas pavyzdys – „Ipswich Town“ futbolo klubo marškinėliai. Ant jų puikuojasi pasaulinio muzikos atlikėjo Ed Sheeran naujausio turo pavadinimas („+–=÷× Tour”). Ed būdamas ilgametis „Ipswich Town“ gerbėjas, kilęs iš šio regiono, ne tik nuo 2021-ųjų turi „reklaminį plotą” tiek ant vyrų, tiek ant moterų komandų aprangų, bet ir tapo šio klubo mažuoju akcininku. Marškinėliai su Sheeran turo logotipu tikrai išsiskiria ir parodė, kaip glaudžiai sportas ir muzika gali būti susiję regioniniame kontekste.

Socialiai atsakingo rėmimo elgesio kodeksas

Šiame kontekste Premier lyga liepos pabaigoje prisijungė prie kelių kitų Jungtinės Karalystės sporto organizacijų, paskelbdama naujus „socialiai atsakingo” elgesio kodekso dėl lošimų rėmimo, siekiant apsaugoti pažeidžiamus žiūrovus. Šis dokumentas apima lošimų bendrovių taikomą rėmimą Anglijos futbole, kaip nurodyta vyriausybės gairėse. Kodeksas startuoja su 2024/2025 metų sezono pradžia ir apims keturias pagrindines sritis: apsaugą, socialinę atsakomybę, reinvestavimą ir sąžiningumą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *